Zakład Public Relations

DSW - miejsce dla Ciebie

dr Marek Zimnak:

  • 1995:
  • Powiedzmy to sobie, Ćwiczenia form wypowiedzi dla studentów zaawansowanych, red. M. Zimnak, Uniwersytet Jagielloński, Kraków 1995
  • 2002:
  • Zimnak M., Typologia podmiotów internetowych [w:] Nowe Media - nowe w mediach, red. I. Borkowski i A. Woźny, Arboretum, Wrocław 2002
  • 2003:
  • Zimnak M., Cena newsa [w:] Zeszyty naukowe nr 16 Gospodarka Przedsiębiorstwo Zarządzanie, Wrocław 2003
  • 2007:
  • Zimnak M., Nowe internetowe formy dziennikarstwa i ich potencjał biznesowy [w:] Nauki humanistyczne nr 11, red. Mieczysław Sobczak, wyd. AE im. Oskara Langego, Wrocław 2007
  • 2009:
  • Zimnak M., Norma komunikacyjna w relacjach rzecznika z dziennikarzem. Uwagi praktyczne [w:] Norma a komunikacja, red. m. Steciąg i M. Bugajski, Atut, Wrocław 2009
  • Zimnak M., Eksperyment model promocji gminy [w:] Aktualne zagadnienia sztuki komunikowania w teorii i praktyce, red. R. Maćkowska i H. Przybylski, Katowice 2009
  • 2010:
  • Leksykon public relations, red. J. Olędzki i D. Tworzydło, wyd. Newsline, Rzeszów 2010
  • Zimnak M., Relacja rzecznik-media w zarządzaniu kryzysowym [w:] Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych podczas EURO 2012, red. T. Listwan, wyd. UE we Wrocławiu, Wrocław 2010
  • 2011:
  • Zimnak M., Promocja ośrodków akademickich w oczach prasy lokalnej [w:] Konteksty dziennikarstwa, red. R. Polak, Kraków-Rzeszów-Zamość 2010
  • Zimnak M., Relacja rzecznik-dziennikarz. Uwagi praktyczne [w:] Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce, red. R. Maćkowska, Katowice 2010
  • 2012:
  • Zimnak M., Promocja ośrodka akademickiego [w:] Marka szkoły wyższej w kontekście wyzwań XXI wieku, WSB, Poznań 2012
  • ZImnak M.,Formy aprecjacji człowieka nauki w mediach [w:] Zjawisko nobilitacji i deprecjacji w języku. Komunikacja, red. R. Bizior, D. Suska,Częstochowa 2012
  • 2013:
  • Promocja wyższej edukacji 10 lat środowiska 20 konferencji, red. M.Zimnak, Stowarzyszenie PRom, Wrocław 2013