Zakład Public Relations

DSW - miejsce dla Ciebie

Warsztaty Mistrzów PR

Od października 2008 roku do przedmiotów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych II roku studiów licencjackich Public Relations został włączony unikalny projekt szkoleniowy- Warsztaty Mistrzów PR. Pomysłodawcą cyklu jest red. Wiesław Gałązka.

Od 2011 roku w Warsztatach uczestniczą także studenci I roku studiów magisterskich.

Zajęcia prowadzone są gościnnie przez wybitnych fachowców z branży PR i dziennikarzy oraz specjalistów z dziedzin związanych z kreacją wizerunku osób i firm, którzy w oparciu o posiadane doświadczenie, omawiają ze studentami konkretne zagadnienia i przypadki działań w zawodzie PR-owca.

W ten sposób studenci nie tylko poszerzają wiedzę teoretyczną i praktyczną objętą programem wykładów i ćwiczeń, ale mają także szansę skonfrontować ją z poglądami specjalistów spoza uczelni.

Zajęcia w tej formule odbywają się w wymiarze 6 godzin raz w miesiącu.

Oto lista Mistrzów PR-u, których do tej pory gościła Dolnośląska Szkoła Wyższa (w porządku chronologicznym):

 

ZAPROSZONY

GOŚĆ

Data warsztatów

Temat

warsztatów

2008-2009

Rybarczyk Marek E.

05/06-10-2008

Projektowanie oraz realizacja kampanii społecznych i informacyjnych

Rynkiewicz Witold

09-11-2008

Wojenne oblicza propagandy

Tworzydło Dariusz

07/08-12-2008

Kryzys w wielu odsłonach

Dziemidowicz Grzegorz

11/12-01-2009

Między ustami a brzegiem pucharu – media w polityce zagranicznej i dyplomacji

Barlik Jacek

22/23-03-2009

PR w trakcie sporów i konfliktów prawnych. Praktyczne aspekty tzw. Litigation  PR

Skała Marek

05/06-04-2009

Zarządzanie sytuacją kryzysową

Feliszek Bogusław

26/27-04-2009

Dlaczego kryzys jest rodzaju męskiego, czyli jak zarządzać sytuacją kryzysową

Mroziewicz Krzysztof

17/18-05-2009

Dziennikarz w globalnej wiosce

Szalkiewicz Wojciech

31-05/01-06-2009

Historia marketingu politycznego

2009-2010

Styrczula Antoni

25/26-10-2009

Warsztat Rzecznika Prasowego Prezydenta RP

Kamiński Leszek

29/30-11-2009

PR – nowe wyzwania, nowe techniki

Szczepański Jarosław J.

13/14-12-2009

Z doświadczeń rzecznika TVP

Głodowski Włodzimierz

24/25-01-2010

Komunikacja interpersonalna w PR

Augustyn Stefan

07/08-03-2010

Gdzie nikt nie chce się pokazać, tam rzecznika pośle

Hope Ewa

25/26-04-2010

Etyka Public Relations – konieczność, czy możliwość?

Lignar Piotr

16/17-05-2010

PR niejedno ma imię – czyli dlaczego w Polsce prawie nie ma autostrad?

Jabłoński Wojciech

30/31-05-2010

Nakręcanie mediów (Media Spinning) w praktyce życia politycznego

2010-2011

Zimnoch Łukasz

24/25-10-2010

W jaki sposób ruszyć głową, by jej nie stracić. Komunikacja w praktyce

Sanowski Paweł

21/22-11-2010

Monitoring mediów

Łaszyn Adam

05/06-12-2010

Strategia wizerunkowa osoby publicznej, lidera, eksperta XXI w.

Stahl Alina

16/17-01-2011

Współzależność, współpraca i antagonizmy komunikacji wewnętrznej i komunikacji w kryzysie

Oczkoś Mirosław

27/28-02-2011

Jak skutecznie być skutecznym – wywieranie wpływu w sytuacjach publicznych

Czarnowski Piotr

27/28-03-2011

Różne kolory PR – w Polsce i na świecie, w faktach i mitach, w modzie i profesjonalnej praktyce

Labuda Barbara

10/11-04-2011

Wirujący PPS, czyli prezentacje Power Point jako efektywne narzędzie komunikacji

Podraza Urszula

08/09-05-2011

Od NIMBY do PIMBY, czyli jak przekonywać społeczności lokalne do trudnych inwestycji. Warsztaty z tworzenia strategii PR

Łakomska Kinga

05/06-06-2011

NLP jako narzędzie kreowania wizerunku – zręczność językowa

2011-2012

Kaczmarek- Śliwińska Monika

22/23-10-2011

Public Relations w erze Social Media – szanse i zagrożenia

Jabczyński Wojciech

19/20-11-2011

Lajkuj i bloguj, czyli o tajnikach współczesnego PR-u ery nowych mediów

Biskup Bartłomiej

03/04-12-2011

Polityczny PR – czy istnieje?

Sawicki Marcin

14/15-01-2012

Wizerunek instytucji finansowej, czyli: Czy bank da się lubić?

Grabarczyk-Tokaj Magdalena

10/11-03-2012

Jak mierzyć działania Public Relations?

Rymszewicz Violetta

14/15-04-2012

Przyszłość jest niepewna. Nie licz na wykształcenie. Licz na to co umiesz

Bykowski Sebastian

12/13-05-2012

Jeleń z wybałuszonymi oczami – czyli problematyka mierzenia efektywności w Media Relations. Zmiany w mediach i trendy w analizie wizerunku medialnego

Miśkiewicz „Miś” Zdzisław

26/27-05-2012

Kreatywność: Jak być innym niż inni, a być sobą? Pisanie kreatywne wzięte na warsztat

Cichosz Marzena

09/10-06-2012

Wygrać albo (przynajmniej) zaistnieć. Planowanie kampanii wyborczych

2012-2013

Błaszczyk Robert. J.

24-11-2012

Kreacja programu radiowego

Domaniewski Jan

08-12-2012

Media szyte na wymiar, czyli marketing formatu redakcyjnego

Alicja Kusak

05-01-2013

Budowanie wizerunku w mediach poprzez dykcję i głos

Joanna Konczanin

19-01-2013

Moc osobistej atrakcyjności, czyli jak sprawiać na innych nieodparte wrażenie